Translate

måndag 23 september 2013

Båtfärd på Runn

Vi blev bjudna på en båttur på Runn i lördags. Jag som aldrig tidigare åkt den typen av båt, var lite nervös innan. Jag gillar att ha fast mark under fötterna men är gift med en sjöman... Så jag har en del att leva upp till, så att säga.
Barnen var strålande glada redan innan båtfärden, och om möjligt ännu lyckligare efteråt.
De första fem minuterna ombord kände jag mig ganska darrig men sedan släppte det. Vilken otroligt härlig upplevelse! Det gick ömsom fort, ömsom långsamt, alla hastigheter var lika fantastiska! Jag skrattade så både maken & den snälle båtägaren trodde att jag skrek av rädsla...
Vi vill åka mera! Både jag och barnen! (Maken också såklart, men det var ju ingen överraskning).



 



 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar