Translate

fredag 10 januari 2014

Äntligen lite bitande kyla!


Jag är inte så vidare aktiv på bloggen. Kanske är det någon som har märkt det...? Vi får se om jag kan bättra mig. Har inte fotograferat så mycket heller på slutet. Det måste jag definitivt ta tag i! Det kanske är dags att åter plocka upp de saker som ger energi. Att fota är ju en sådan sak. När bekymmer & oro, funderingar & en krånglande kropp tenderar att ta över ratten.... Då kanske det är dags att sätta sig i förarstolen igen. Eller hur!?
Idag blev det en liten stund på stranden. Jag hade tänkt fotografera en spegelblank sjö & alla de speglingar man kan hitta när vinden vilar. Men när jag kom ut från vår varma lägenhet upptäckte jag att vinden ven ganska bra runt knutarna. Vågorna gick höga på Varpan & det var isande kallt.Men det gjorde inte så mycket. Is är rätt så vackert, det också! ;) Läxan på temat speglingar fixar jag en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar